понедельник, 27 августа 2012 г.


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту

Математика в повсякденному житті

Назва навчальної теми

Геометричні перетворення. Симетрія.

Основний та другорядні навчальні предмети

Геометрія. Географія,  фізика, інформатика.

 Вік учнів, клас

9 клас, 14-15 років

 Стислий опис проекту

Цей  проект з геометрії  ознайомить учнів  з поняттям  симетрії,  руху,  гомотетії.  Працюючи  в  групах  учні  систематизують  та  узагальнять інформацію  з  даної  теми,  зроблять  певні  висновки.  В ході  роботи  учні  створять малюнки,  об’ємні  фігури,  оцінять  знайдену  інформацію  в  Інтернеті,  оформлять  результати  своєї  роботи  у  вигляді  презентації.   

 План

Навчальні цілі

Навчити  учнів збирати  дані,  впорядковувати  їх, готувати  для  демонстрації,  надавати  пояснення,  аргументувати  та  робити  висновки,  а  також  здійснювати  самоспрямування  у  своїй  навчальній  діяльності; отримати   навички  роботи  з  комп’ютерними  програмами.

 Опис оцінювання 

На початку роботи над проектом відбувається:
·        Перегляд презентації вчителя з її наступним обговоренням;
·        Робота з «ЗХД-схемою», де учні оцінюють власні знання;
Впродовж роботи над проектом:
·        Вчитель проводить консультації та проміжне оцінювання попередніх результатів;
·        Тестування  за інтернет-опитувальником для з’ясування рівня знань по темі проекту;
·        Учні оцінюють свій вклад у групову роботу та своє вміння співпрацювати у групі, користуючись відповідною формою оцінювання співробітництва
Наприкінці роботи над проектом:
·        В процесі роботи з таблицями «ЗХД» відбувається самооцінка учнями власних навчальних потреб, набутих знань та вмінь;
·        Оцінювання  власної  роботи  за  критеріями  оцінювання проектів.

Діяльність учнів

Перед початком роботи над проектом вчитель знайомить учнів з публікацією, обговорює план реалізації проекту.
Під час розгляду учительської презентації відбувається обговорення ключового питання, учні заповнюють схему ЗХД та об’єднуються в групи.
Кожна група отримує індивідуальне завдання для дослідження:
1.     Перша група – знайти симетричні фігури в побуті.
2.     Друга група – знайти симетрію у фізиці.
3.     Третя група – знайти симетрію в хімії.
4.     Четверта група – знайти симетрію в біології та природі.
5.     П’ята група  – знайти симетрію в архітектурі.
6.      Шоста група – знайти симетрію в словесності.
Результати роботи кожна група представляє  у вигляді презентації.
Під час роботи на проектом вчитель проводить консультації, для моніторингу прогресу реалізації проекту.
Після закінчення проекту відбувається презентація міні –  досліджень та нагороджень кращих проектів.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище  Титаренко  Ірина Павлівна

 Фах, навчальний предмет  вчитель  математики

 Навчальний заклад  Наталинський  НВК

 Місто\село, район, область  с. Наталине, Красноградський р-н, Харківська обл.

 Контактні дані  23041963a@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу   20.08.2012 – 27.08.2012

 Місце проведення тренінгу  Красноградська гімназія «Гранд»

 Тренери  Згонник  Оксана  Вікторівна

Комментариев нет:

Отправить комментарий